Desarrollo, seguridad alimentaria e internacionalización en el Magreb

Développement, sécurité alimentaire et internationalisation au Magreb

José Luis Miralles Adell, ed.

Col·lecció: La Nau Solidària

ISBN: 978-84-3707671-3

Matèria: sociologia i política

Idioma: castellà, francès

Any ed.: 2010

Aquesta obra recull les aportacions d'experts d'universitats valencianes i de tot el Magrib en desenvolupament agrari, internacionalització i seguretat alimentària. Les seues aportacions des del Marroc, Tunis, Algèria o València responen a una dilatada trajectòria d'investigació sobre aquests temes que han estat debatuts i compartits en un seminari internacional organitzat per la Càtedra Mediterrània de la Universitat de València i el Patronat Sud-Nord. El conjunt d'aquestes aportacions permet obtenir una visió pròxima, actualitzada, polièdrica i contrastada dels temes que s'aborden i permet avançar en el diàleg necessari entre els sectors, agents, institucions i països de la zona euromediterrània.

Miralles Adell, J. L. [José Luis] (2010). Desarrollo, seguridad alimentaria e internacionalización en el Magreb. Développement, sécurité alimentaire et internationalisation au Magreb. Universitat de València.

Miralles Adell, José Luis. Desarrollo, seguridad alimentaria e internacionalización en el Magreb. Développement, sécurité alimentaire et internationalisation au Magreb. Universitat de València, 2010.

MIRALLES ADELL, José Luis. Desarrollo, seguridad alimentaria e internacionalización en el Magreb. Développement, sécurité alimentaire et internationalisation au Magreb. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-3707671-3.

Miralles Adell, José Luis. Desarrollo, seguridad alimentaria e internacionalización en el Magreb. Développement, sécurité alimentaire et internationalisation au Magreb. Valencia: Universitat de València; 2010. 280 p.