Product Documents

Desarrollo de la aplicación Android

Guía turística para el municipio de Cullera

Inmaculada Cárcel Puig

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 31

ISBN: 978-84-9133-285-5

Matèria: ciències

Submatèries: informàtica i electrònica

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2020

Format: 21 x 29,7 cm.

Pàgines: 74

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Actualment, la societat està totalment digitalitzada; s’utilitzen dispositius electrònics i aplicacions per a facilitar, en tots els àmbits, el dia a dia de les persones. El present treball fi de grau consisteix en la creació d’una aplicació mòbil desenvolupada per a sistemes operatius Android. Es tracta d’un assistent per a dinamitzar el turisme a la ciutat de Cullera que ofereix tota classe d’activitats per a garantir que l’usuari en gaudisca depenent de l’època de l’any en què visite el municipi. El desenvolupament de l’aplicació s’ha dut a terme en diferents etapes. En primer lloc s’ha elaborat un primer disseny senzill i atractiu per a l’usuari amb la finalitat d’agilitzar la seua posterior programació, després s’ha passat a la recopilació d’informació i imatges necessàries i, finalment, s’ha realitzat la implementació i el desenvolupament de l’aplicació mitjançant Android Studio utilitzant tecnologies com Java i XML, a més dels serveis de Web de Google Maps.

Citació

Cárcel Puig, I. [Inmaculada] (2020). Desarrollo de la aplicación Android. Guía turística para el municipio de Cullera. Universitat de València.

Cárcel Puig, Inmaculada. Desarrollo de la aplicación Android. Guía turística para el municipio de Cullera. Universitat de València, 2020.

CáRCEL PUIG, Inmaculada. Desarrollo de la aplicación Android. Guía turística para el municipio de Cullera. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9133-285-5.

Cárcel Puig, Inmaculada. Desarrollo de la aplicación Android. Guía turística para el municipio de Cullera. Valencia: Universitat de València; 2020. 74 p.

Copiar al portapapeles