Derechos humanos e integración en América Latina y el Caribe

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2006

El present treball suposa una anàlisi dels drets humans en el marc dels processos d'integració que tenen lloc a Amèrica Llatina i al Carib, així com dels diferents aspectes i dimensions que aquests presenten, els quals no han estat, fins ara, examinats, de manera profunda, per la doctrina científica. El reconeixement i la protecció dels drets humans en la integració llatinoamericano-caribenya d'abast subregional es troben en un estat de permanent evolució i queden, en l'actualitat, vinculats de manera essencial a la dimensió social de la integració en el continent americà. S'observa, a més, la presència d'instruments normatius i d'accions que, d'una manera o d'una altra, aborden les qüestions dels drets humans i que era necessari, com es fa en el present treball, sistematitzar, analitzar i interpretar. María Belén Olmos Giupponi és professora de Dret Internacional Públic a la Universidad Carlos III de Madrid i ha desenvolupat la seua activitat docent i investigadora a la Universidad Nacional de Córdoba (Argentina), el Centro de Estudios de Iberoamérica de la Universidad Rey Juan Carlos, en el Institut d'Estudis Jurídics Internacionals (Itàlia) i a la Université de Nantes (França).

Olmos Giupponi, M. B. [María Belén] (2006). Derechos humanos e integración en América Latina y el Caribe. Universitat de València.

Olmos Giupponi, María Belén. Derechos humanos e integración en América Latina y el Caribe. Universitat de València, 2006.

OLMOS GIUPPONI, María Belén. Derechos humanos e integración en América Latina y el Caribe. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6414-7.

Olmos Giupponi, María Belén. Derechos humanos e integración en América Latina y el Caribe. Valencia: Universitat de València; 2006. 406 p.