Darwin, el seu temps, la seua obra, la seua influència

Jesús I. Català Gorgues, Víctor Navarro Brotons, dirs.

ISBN: 978-84-370-7857-1

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència

Any ed.: 2011

Aquest volum és fruit de l'exposició homònima coproduïda per la Universitat de València i l'Institut d'Estudis Catalans i dirigida per Víctor Navarro i Jesús Català. L'exposició va nàixer amb l'objectiu primordial d'oferir una visió esclaridora no només del cor teòric del darwinisme, sinó de les circumstàncies de la seua construcció, difusió i transmissió i, en especial, de l'apropiació del darwinisme a València.

Català, J. [Jesús] & Navarro Brotons, V. [Víctor] (2011). Darwin, el seu temps, la seua obra, la seua influència. Universitat de València.

Català, Jesús y Navarro Brotons, Víctor. Darwin, el seu temps, la seua obra, la seua influència. Universitat de València, 2011.

CATALÀ, Jesús y NAVARRO BROTONS, Víctor. Darwin, el seu temps, la seua obra, la seua influència. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-7857-1.

Català, Jesús y Navarro Brotons, Víctor. Darwin, el seu temps, la seua obra, la seua influència. Valencia: Universitat de València; 2011. 232 p.