Darwin, el seu temps, la seua obra, la seua influència

Jesús I. Català Gorgues, Víctor Navarro Brotons, dirs.

ISBN: 978-84-370-7857-1

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència

Any ed.: 2011

Aquest volum és fruit de l'exposició homònima coproduïda per la Universitat de València i l'IEC i dirigida per Víctor Navarro i Jesús Català. L'exposició va nàixer amb l'objectiu primordial d'oferir una visió esclaridora no només del cor teòric del darwinisme, sinó de les circumstàncies de la seua construcció, difusió i transmissió i de l'apropiació del darwinisme a València.

Aquest volum és fruit de l'exposició homònima coproduïda per la Universitat de València i l'Institut d'Estudis Catalans i dirigida per Víctor Navarro i Jesús Català. L'exposició va nàixer amb l'objectiu primordial d'oferir una visió esclaridora no només del cor teòric del darwinisme, sinó de les circumstàncies de la seua construcció, difusió i transmissió i, en especial, de l'apropiació del darwinisme a València.