Damià Díaz. Recinte d'idees

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2004

Damià Diaz presenta en aquest llibre una proposta del tot innovadora. Un plantejament que conjumina pintura i escultura. Una aposta per la fusió de la tècnica i l'element conceptual, d'allò físic i allò transcendent. La Universitat de València obri una nova línia expositiva a propostes artístiques d'avantguarda que busquen la reflexió, l'anàlisi i fer pensar l'espectador.

Damià Diaz presenta en aquest llibre una proposta del tot innovadora. Un plantejament que conjumina pintura i escultura. Una aposta per la fusió de la tècnica i l'element conceptual, d'allò físic i allò transcendent. La Universitat de València obri una nova línia expositiva a propostes artístiques d'avantguarda que busquen la reflexió, l'anàlisi i fer pensar l'espectador, irrompent en un espai arriscat i, possiblement, incòmode. Amb aquesta publicació s'inicia una nova sèrie de catàlegs amb la denominació "Art Actual" en els quals, amb un nou format i una acurada edició, es pretén recollir el més esencial de cada proposta expositiva.