Critical Discourse Analysis of Media Texts

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: anglès

Any ed.: 2008

El llibre presenta una panoràmica de l'Anàlisi Crítica del Discurs dels textos mediàtics, model que parteix de la Lingüística Crítica. Es recullen diversos articles en els quals s'analitzen diferents casos concrets dels discursos dels mitjans de comunicació de masses (discurs informatiu, discurs publicitari, discurs televisiu i discurs fílmic).

El volum presenta una panoràmica de l'Anàlisi Crítica del Discurs dels textos mediàtics. L'Anàlisi Crítica del Discurs és un model que parteix de la Lingüística Crítica, basada al seu torn en la Gramàtica Funcional de M. A. K. Halliday. En el volum es resumeixen els principals enfocaments d'aquesta teoria. Al llibre es recullen diversos articles en els quals s'analitzen casos concrets dels discursos dels mitjans de comunicació de masses (discurs informatiu, discurs publicitari, discurs televisiu i discurs fílmic).