Construyendo la escuela de hoy

Liderazgo y prácticas innovadoras en organización y dirección de centros

J. Eliseo Valle Aparicio

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-9454-0

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2014

En aquest volum es presenta una síntesi de bones pràctiques relatives a alguns dels seus aspectes més rellevants de l'organització i funcionament dels centres educatius. L'objectiu principal d'aquestes pràctiques és aconseguir un coneixement ampli sobre l'organització i direcció de centres i sobre la importància d'un lideratge educatiu orientat a l'excel·lència en els centres escolars. El conjunt d'activitats plantejades en aquest text en relació amb cadascun dels blocs temàtics que es presenten, tracta de facilitar dinàmiques participatives i estratègies comunicatives, capaces de crear contextos que propicien un coneixement pragmàtic de la pròpia activitat d'Organització i Adreça de Centres, així com dels agents involucrats en un sentit ampli en la mateixa. Els diversos blocs temàtics comprenen dimensions clau en matèria d'organització escolar.