Indicadors
1. Ítem1: En general, estic satisfet/a amb la informació rebuda pel Servei de Publicacions durant el procés d’edició. [C1]
2. Ítem2: En general, estic satisfet/a amb l’edició. [C1]
3. Ítem3: En general, estic satisfet/a amb el resultat de la coedició amb el Servei de Publicacions. [C2]
4. Percentatge de consultes ateses en el termini màxim de 5 dies hàbils. [C3]
5. Nombre de contractes formalitzats de publicacions realitzades amb el segell de PUV. [C4]
6. Percentatge de liquidacions als titulars dels drets, comunicades a termini (dins el primer quadrimestre de l’any natural). [C5]
7. Percentatge de campanyes de màrqueting dissenyades en relació amb les novetats de PUV. [C6]
8. Percentatge de novetats distribuïdes abans de quinze dies hàbils des de la recepció de la publicació al magatzem. [C7]
9. Grau de compliment de la comercialització dels llibres electrònics de PUV en plataformes més reconegudes. [C8]
10. Percentatge de comunicacions fetes sobre el lliurament de publicacions no disponibles a LA LLIBRERIA DE LA UNIVERSITAT dins del termini. [C9]
11. Percentatge de compres en línia gestionades a termini (màxim 3 dies hàbils) i les informades. [C10]
12. Percentatge de reclamacions per defecte d’embalatge. [C11]
13. Nombre de títols disponibles en suport electrònic destinats al préstec a la plataforma. [C12]