Botànic - Jesuïtes. Un paisatge compartit

Submatèries: patrimoni artístic, biologia

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2008

El barri del Botànic-Jesuïtes pot ser considerat en el present com un dels entorns històrics més significatius de la ciutat de València. Situat extramurs de la ciutat, el seu emplaçament entre la vora del Túria, les muralles i algunes de les principals artèries viàries el convertiren en un entorn privilegiat de l'expansió urbana del segle XIX. Una zona marcada per la instal·lació del Jardí Botànic i el col·legi de Jesuïtes, que tingué un ràpid creixement en les dècades finals del segle XIX i acabà de configurar-se al llarg del segle XX. L'estudi d'aquesta singular evolució urbana és l'objecte bàsic de l'exposició, i té com a finalitat posar a l'abast de tots el coneixement, la història i els valors d'aquest barri emblemàtic. Aquesta obra pretén fer un repàs històric tant de l'evolució del barri com de les vivències dels seus habitants i dels estudiants del col·legi de Jesuïtes.

VV.AA. (2008). Botànic - Jesuïtes. Un paisatge compartit. Universitat de València.

VV.AA. Botànic - Jesuïtes. Un paisatge compartit. Universitat de València, 2008.

VV.AA. Botànic - Jesuïtes. Un paisatge compartit. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7103-9.

VV.AA. Botànic - Jesuïtes. Un paisatge compartit. Valencia: Universitat de València; 2008. 200 p.