ASSAIG / Grup de Teatre Universitat de València

Matèria: història

Idioma: català

Any ed.: 2015

El grup de Teratre de la Universitat de València, ASSAIG, constitueix una experiència quasi única a l'estat espanyola, per la seua continuïtat i per la qualitat dels seus espectacles. Aquest llibre descriu la història i el recorregut del grup, i recull les aportacions dels membres creadors d'ASSAIG, amb una mostra de tots i cadascun dels espectacles creats al llarg dels vint i cint anys de vida.

Aquest llibre descriu la història de tota la trajectòria d'ASSAIG. Un recorregut que es va iniciar el 1990 des de l'Aula de Teatre de la Universitat de València, un projecte teatral que calia consolidar any rere any. Se'n van construir els fonaments, a poc a poc se n'alçaren les parets, i entre tots els membres que han passat per aquest grup de teatre, s'ha construït una bona casa: ASSAIG (Grup de Teatre de la Universitat de València). Aquella idea s'ha transformat en vint-i-cinc anys d'aprenentatges, de creacions artístiques i d'il·lusions que s'han representat amb els aplaudiments d'un públic fidel. Vint-i-cinc anys d'Arts Escèniques representant la Universitat de València per tot el territori nacional i per altres països. Aquest volum recull les aportacions dels membres creadors de la història d'ASSAIG, amb una mostra de tots i cadascun dels espectacles creats.