Aristóteles. Leyendo «La ética a Nicómaco. Libro II»

Juan de Dios Bares, Empar Moreno

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-8987-4

Matèria: filosofia

Any ed.: 2012

En aquest text filosòfic, Aristòtil introdueix el debat sobre el problema moral i el bé i el mal, provocant que el lector es qüestione fins a quin punt els problemes i solucions que Aristòtil es va poder plantejar són vigents avui dia. L'objectiu d'aquesta lectura és que l'alumnat puga introduir-se, comprendre i revisar el sistema aristotèlic.

Altres formats:

eBook

Nou text filosòfic dirigit als estudiants de Filosofia de segon de Batxillerat, centrat en el llibre segon de "Ética a Nicómaco" d'Aristòtil, en el qual s'interroga sobre el bé i el mal així com sobre el problema moral, i ens fa qüestionar-nos fins a quin punt els problemes i solucions que Aristòtil es va poder plantejar són vigents avui dia. Els editors pretenen que, a través d'aquesta lectura, l'alumnat puga comprendre i revisar el sistema aristotèlic, que no solament ha articulat les conformacions científiques i culturals durant segles, sinó que ha requerit una permanent presa de posició enfront del mateix per part de qualsevol altra escola o moviment. Per a açò, es presenta una nova traducció del text d'Aristòtil, que es completa amb l'apartat de vocabulari aristotèlic.