Índex del llibre:

Any ed.: 2018

Format: 16 x 23,5 cm.

Pàgines: 340

D’ençà de la recuperació de la democràcia han estat nombrosíssims els intents de trobar una identitat de poble, comarca i país a través de l’estudi històric de la vida de les comunitats que configuren la Ribera del Xúquer. Els tretze treballs que s’apleguen en aquest volum, abraçant des de l’edat mitjana fins el segle XX, són una mostra més del vigor amb que continua fent-se història de la comarca valenciana vertebrada entorn del riu Xúquer.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

Altres formats:

eBook

D’ençà de la recuperació de la democràcia han estat nombrosíssims els intents de trobar una identitat de poble, comarca i país a través de l’estudi històric de la vida de les comunitats que configuren la Ribera del Xúquer, a tots els nivells, i tant des de l’àmbit universitari com també des del món dels cronistes, l’erudició local o els joves investigadors, implicats en els nous corrents historiogràfics europeus, amb la microhistòria i la història local com a bandera. Organitzats al voltant d’un bon grapat d’institucions i trobades científiques diverses, nombrosos investigadors s’hi han interessat i han deixat els fruits de la seua recerca en forma de publicacions en articles de revistes, actes de congressos, capítols de llibres i monografies, i fins i tot en una obra monumental de síntesi. Els tretze treballs que s’apleguen en aquest volum, de temàtica diversa i abraçant des de l’edat mitjana fins el segle XX, són una mostra més del vigor amb que continua fent-se història de la comarca valenciana vertebrada entorn del riu Xúquer.