Andreu Alfaro. Dibuixar l'espai

Enquadernació: cartoné

Format: 16,5 x 21,5 cm

Pàgines: 64

Andreu Alfaro, un dels creadors valencians més importants de les darreres dècades del segle XX, en 2011 fou guardonat amb la Medalla d’Or de la Universitat de València. Ara, aquesta institució li dedica l’exposició ‘Andreu Alfaro. Dibuixar l’espai’, un projecte pensat i dissenyat per dos bons coneixedors de la seua obra, el professor Anacleto Ferrer i l’artista plàstic Artur Heras. Es tracta d’un itinerari pel procés creatiu de l’artista que, de manera més o menys cronològica, va descobrint la seua passió per la forma, guiada sempre pel dibuix i representada en diverses facetes: el dibuix, la fotografia, la pintura i, finalment, l’escultura.

Presentació

Forma

Dibuix

Escultura

Laocoont

Companys

Forma

Dibujo

Escultura

Laocoonte

Compañeros

Ferrer Mas, A. [Anacleto] & Heras Sanz, A. [Artur] (2023). Andreu Alfaro. Dibuixar l'espai. Universitat de València.

Ferrer Mas, Anacleto y Heras Sanz, Artur. Andreu Alfaro. Dibuixar l'espai. Universitat de València, 2023.

FERRER MAS, Anacleto y HERAS SANZ, Artur. Andreu Alfaro. Dibuixar l'espai. Valencia: Universitat de València, 2023. ISBN 978-84-9133-581-8.

Ferrer Mas, Anacleto y Heras Sanz, Artur. Andreu Alfaro. Dibuixar l'espai. Valencia: Universitat de València; 2023. 64 p.