Anàlisi de l'obra teatral (teoria i pràctica), 2a ed.

Ramon X. Rosselló Ivars

Col·lecció: Biblioteca Sanchis Guarner

ISBN: 978-84-9883-443-7

Matèria: filologia

Submatèries: crítica i teoria literària, filologia catalana

Idioma: català

Coeditor: Publicacions de l’Abadia de Montserrat, Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana

Any ed.: 2012

Aquest llibre -del qual es publica una segona edició, revisada i ampliada- és el resultat d'un treball engegat a partir de l'elaboració de la tesi doctoral, així com de l'experiència acumulada amb la docència de la matèria «Anàlisi de Teatre Català» i del treball desenvolupat des de la direcció de l'Aula de Teatre de la Universitat de València. Aquest volum tracta d'oferir, en primer lloc, un acostament teòric a l'estudi del text dramàtic i/o de l'espectacle teatral des de les aportacions de diverses disciplines o corrents com la teoria de la literatura, les teories de la ficció, l'anàlisi del discurs. Acompanyat d'unes aplicacions pràctiques sobre l'obra El verí del teatre, de Rodolf Sirera, pretén, a més, plasmar un model d'anàlisi del teatre que siga útil per fer-nos comprendre millor els diversos elements constitutius de l'obra teatral.

Rosselló Ivars, R. X. [Ramon Xavier] (2012). Anàlisi de l'obra teatral (teoria i pràctica), 2a ed. Universitat de València.

Rosselló Ivars, Ramon Xavier. Anàlisi de l'obra teatral (teoria i pràctica), 2a ed. Universitat de València, 2012.

ROSSELLÓ IVARS, Ramon Xavier. Anàlisi de l'obra teatral (teoria i pràctica), 2a ed. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-9883-443-7.

Rosselló Ivars, Ramon Xavier. Anàlisi de l'obra teatral (teoria i pràctica), 2a ed. Valencia: Universitat de València; 2012. 300 p.