Al voltant del patrimoni

Planificació, autentificació i finançament europeu

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-9906-4

Matèria: art

Submatèries: patrimoni artístic

Idioma: català

Any ed.: 2016

Format: 17,5 x 24 cm.

Aquesta publicació recull els textos de quatre dels cursos organitzats pel Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València l'any 2015: 1) Sistemes actuals d'autenticació d'obres d'art, 2) Cultura i finançament europeu, 3) Planificació de projectes expositius i 4) Tècniques en conservació d'art contemporani.

Aquesta publicació recull els textos de quatre dels cursos organitzats pel Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València l'any 2015. Greta García Hernandez, tècnica de restauració de l'Institut Valencià de Conservació i Restauració {IVC+R), ens explica els "Sistemes actuals d'autentificació d'obres d'art''. Pierre Guérin, tècnic en cooperació europea de la Generalitat Valenciana, ha escrit sobre el seu curs titulat "Cultura i finançament europeu: com maximitzar les possibilitats del teu projecte". Rubén Pacheco Díaz, tècnic en conservació i gestió del patrimoni cultural, parla sobre "Planificació de projectes expositius". Finalment, Mayte Pastor Valls, tècnica en conservació i restauració d'art contemporani, ha escrit el epígraf titulat "Tècnica mixta: tècniques, materials, alteracions i conservació d'art contemporani".