Adquisición de segundas lenguas (L2) en el marco del nuevo milenio

Homenaje a la profesora María del Mar Martí Viaño

Nicolás Estévez Fuertes, Begoña Clavel Arroitia, eds.

ISBN: 978-84-370-9083-2

Matèria: filologia

Submatèries: general

Any ed.: 2013

Aquest homenatge a la professora María del Mar Viaño, constitueix una recopilació d'estudis i recerques com a mostres de reconeixement per part dels seus companys i antics alumnes. El volum ofereix diversos articles i investigacions que estudien i analitzen les necessitats i interessos metodològics de l'adquisició de segones llengües (L2) en el marc del nou mil·lenni.

Aquest homenatge a la professora María del Mar Viaño, constitueix una recopilació d'estudis i recerques com a mostra de reconeixement per part dels seus companys i antics alumnes del departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la Universitat de València. De la mateixa manera, inclou també un número considerable de col·laboracions de professors i investigadors d'altres universitats. Des del punt de vista acadèmic i investigador, la Dra. Martí Viaño es va distingir principalment pels seus estudis de metodologia i recerca en l'ensenyament/aprenentatge de l'adquisició de l'anglès com a segona llengua (L2). El volum ofereix un número important i variat d'investigacions que estudien i analitzen les necessitats i interessos metodològics de l'adquisició de segones llengües (L2) en el marc del nou mil·lenni.