A Practical Introduction to the History of English, 2a ed.

Miguel Fuster-Marquez, Juan José Calvo García de Leonardo

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8986-7

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2011

Concebut com una introducció per a la matèria de "Història lingüística de l'anglès", aquest llibre pretén introduir el desenvolupament de l'anglès proporcionant la formació teòrica necessària que explica els canvis bàsics en la història de la llengua anglesa i al mateix temps incloent activitats i exàmens al final de cada secció on els estudiants poden posar en pràctica allò que han après.

Altres formats:

eBook

Aquesta "Introducció Pràctica de la Història de l'anglés" ha estat dissenyada per satisfer les demandes de la nova filosofia de l'Espai Europeu d'Educació Superior als programes del Grau on s'estudia l'anglès com a llengua estrangera. Concebut com una introducció per a la fascinant matèria de "Història lingüística de l'anglès", aquest llibre pretén introduir el desenvolupament de l'anglès d'una manera concreta. El manual proporciona la formació teòrica necessària que explica els canvis bàsics en la història de la llengua anglesa i inclou activitats i exàmens al final de cada secció on els estudiants poden posar en pràctica el que han llegit, après o sobre el que han reflexionat. Per tant, als estudiants se'ls ofereix l'oportunitat de practicar el que han llegit i après a través de les seves pròpies exploracions.