Sinopsi
Detalles
Biografia
Elisabet Marco Arocas , Juan A. Altés Tárrega , Joan Lacomba Vázquez , coords.
Índex
Indice
Pròleg
Presentació
I PART: Anàlisi de la realitat valenciana: estructura social, polítiques públiques, benestar social i desenvolupament territorial
L’estructura social valenciana durant les primeres dècades del segle XXI
Accidentes, catástrofes y desastres naturales y tecnológicos. Desigualdades sociales en la sociedad del riesgo
La crònica dels serveis socials al País Valencià, De l’acció política residual a l’acció política transformadora i compromesa
La modernización de la gestión pública en la Comunitat Valenciana. Cuatro décadas de transformaciones
Immigració i polítiques d’integració a la Comunitat Valenciana. Una anàlisi dels darrers 25 anys
Interregno y derecho del trabajo «posliberal»
Vint-i-cinc anys de ciències socials i desenvolupament territorial
El trabajo social en los ámbitos académico y laboral
Canvis i persistències en les relacions familiars al País Valencià
El cambio de jornada escolar en la ciudad de Valencia
II PART: L’estudi en ciències socials: formació, recerca i transferència de coneixements
Transformacions i disputes al voltant del patrimoni col·lectiu. Claus des de la docència, la recerca i la transferència en antropologia social a la Facultat de Ciències Socials
Trabajo social en la Universitat de València. Pasado, presente y futuro
La posició de la pregunta en les ciències socials. Vint-i-cinc anys —que no són res— de sociologia crítica a la Facultat de Ciències Socials
Des-naturalitzant el cos, trajectòries dels estudis sociològics sobre corporalitats socials
Universidad y cooperación al desarrollo. La innovación docente entre la investigación y la transferencia
Ciència ciutadana des de la investigació-acció-participació
Aproximació qualitativa a la diversitat etnocultural i la pluralitat afectivosexual entre l’estudiantat de la Universitat de València
La violència masclista al llarg dels 25 anys de la Facultat de Ciències Socials
Reflexión en torno a los efectos perversos del mal uso y abuso en las TIC en el aprendizaje de los estudiantes de ciencias sociales, y a las estrategias para afrontar el problema
Universitat digitalitzada. Acceleracions i desafiaments actuals per al professorat i l’estudiantat