XX Mostra art públic / universitat pública 2017

Alba Braza, coord.

ISBN: 978-84-9133-136-0

Matèria: art

Submatèries: història de la cultura i la universitat

Idioma: català

Any ed.: 2018

Format: 10,7 x 16,7 cm.

Pàgines: 136

Catàleg que recull les obres seleccionades en la XX Mostra art públic que organitza la Universitat de València per a dinamitzar els espais universitaris i transformar l'entorn en un lloc d'intervenció artística obert a la societat. Inclou l'obra de cinc artistes les intervencions dels quals mostren la vinculació entre art i ciència. El catàleg es completa amb un repàs sobre l'abast de cada obra.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

XX Mostra art públic/universitat pública és el catàleg que recull les obres seleccionades en la convocatòria del mateix nom que organitza la Universitat de València per a dinamitzar els espais universitaris i transformar l’entorn en un lloc d’intervenció artística obert a la societat. Aquesta publicació inclou l’obra dels cinc artistes seleccionats, les intervencions dels quals palesen la vinculació entre art i ciència. Les imatges s’acompanyen de textos breus que ajuden a entendre les intencions de les propostes artístiques escollides. El catàleg es completa amb un repàs comentat i reflexionat sobre l’abast de cada obra.