Viure per a la ciència

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2004

Enquadernació: cartoné

Amb un to molt personal, Brenner narra la pròpia trajectòria vital en la ciència, que s'inicia amb els durs anys d'educació a Sud-àfrica i els experiments que feia a la sabateria del seu pare, i arriba fins a la direcció d'un dels centres de recerca és prestigiosos del món, el Laboratori de Biología Molecular de Cambridge, passant pels moments més remarcables i emocionants d'una llarga i productiva carrera científica. El text també ens descobreix magistralment la part més humana: un científic rebel amb una apreciació profunda de la biología en els seus més diversos aspectos. Un autoretrat fascinant i íntim d'un dels gegants de la biología moderna.

Brenner, S. [Sydney] & Peretó, J. [Juli] (2004). Viure per a la ciència. Universitat de València.

Brenner, Sydney y Peretó, Juli. Viure per a la ciència. Universitat de València, 2004.

BRENNER, Sydney y PERETÓ, Juli. Viure per a la ciència. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-7660-801-2.

Brenner, Sydney y Peretó, Juli. Viure per a la ciència. Valencia: Universitat de València; 2004. 234 p.