Un oasi en la ciutat

Submatèries: biologia

Idioma: català

Any ed.: 2010

El Jardí Botànic és un espai obert al públic que té com a missió bàsica popularitzar el món vegetal fomentant-ne l'estudi, ensenyament, divulgació i conservació, com també un ús sostenible. Entre els objectius es troba el de mantenir col.leccions científiques de plantes vives, conservant un llegat històric de dos-cents anys de conreu continuat, que inclou tant el patrimoni d'arbres monumentals com el patrimoni arquitectònic. Encara més, té la responsabilitat de mantenir una tradició de jardins botànics a València que arrela en el segle XVI quan es crea un hort de simples per a l'ensenyament de la medicina. Aquesta nova guia del Jardí Botànic de la Universitat de València, pretén oferir una visió panoràmica de les distintes seccions en què es troba dividit el Botànic, aportant material gràfic per a ajudar a la visita profitosa i plaent al jardí.

Aguilella, A. [Antoni] & Vera Forment, F. [Francesc] (2010). Un oasi en la ciutat. El Jardí Botànic de la Universitat de València. Universitat de València.

Aguilella, Antoni y Vera Forment, Francesc. Un oasi en la ciutat. El Jardí Botànic de la Universitat de València. Universitat de València, 2010.

AGUILELLA, Antoni y VERA FORMENT, Francesc. Un oasi en la ciutat. El Jardí Botànic de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7869-4.

Aguilella, Antoni y Vera Forment, Francesc. Un oasi en la ciutat. El Jardí Botànic de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2010. 108 p.