Un conte de fantasmes per a adults

Un cuento de fantasmas para adultos

Chema López

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-9461-8

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2014

Aquest catàleg de l'exposició «Chema López: un conte de fantasmes per a adults» s'enquadra dins d'una de les línies expositives del Patronat Martínez Guerricabeitia (PMG), en què es presenten mostres d'artistes representats en la Col·lecció del PMG. Chema López utilitza de forma habitual el blanc, el negre i les escales del gris magistralment en la seua pintura, i crea imatges que es converteixen en una explosió visual d'enorme força. A més de la seua perfecció tècnica i bellesa plàstica, el missatge hi és implícit tot provocant sensacions, emocions i reflexions en qui contempla l'obra. En l'exposició, l'artista estableix a través del retrat possiblement el seu vessant expressiu més característic, un diàleg amb l'espectador per mitjà d'unes imatges realistes però carregades de simbolismes per induir en aquell un ampli ventall de reflexions i interpretacions.

López, C. [Chema] (2014). Un conte de fantasmes per a adults. Un cuento de fantasmas para adultos. Universitat de València.

López, Chema. Un conte de fantasmes per a adults. Un cuento de fantasmas para adultos. Universitat de València, 2014.

LÓPEZ, Chema. Un conte de fantasmes per a adults. Un cuento de fantasmas para adultos. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9461-8.

López, Chema. Un conte de fantasmes per a adults. Un cuento de fantasmas para adultos. Valencia: Universitat de València; 2014. 136 p.