Salvador Roig, Domingo Ribeiro, V. Ramón Torcal, Amparo de la Torre, Elvira Cerver, eds.

ISBN: 978-84-370-5960-0

Matèria: economia

Idioma: castellà, anglès

Any ed.: 2004

Pàgines: 1.164 pp.

La creació d'empreses, l'auge de l'emprenedor i la innovació comencen a ser reconegudes com factors decisius de creixement econòmic, imprescindibles per a consolidar la competitivitat de les economies avançades i garantir el benestar social. Un procés que depèn sobretot de les empreses, que haurien de ser les veritables protagonistes de l'impuls de les activitats d'investigació i desenvolupament, i que són les principals generadores d'ocupació. La potenciació de la creació d'empreses, especialment d'empreses innovadores, és un objectiu socioeconòmic clau per a la societat valenciana, espanyola, d'Europa i d'Amèrica Llatina. Aquest llibre persegueix un objectiu deliberat: respondre a la necessitat de compartir les múltiples experiències i coneixements que, en els sistemes de creació d'empreses i iniciatives emprenedores, se susciten en l'àmbit universitari, empresarial i institucional.

Audretsch, D. B. [David B.] & Cerver, E. [Elvira] & Ribeiro, D. [Domingo] & Roig, S. [Salvador] & Torcal Tomás, V. R. [Vicente Ramón] (2004). The entrepreneur and starting up new R&D&I businesses / El emprendedor innovador y la creación de empresas de I+D+I. Universitat de València.

Audretsch, David B. y Cerver, Elvira y Ribeiro, Domingo y Roig, Salvador y Torcal Tomás, Vicente Ramón. The entrepreneur and starting up new R&D&I businesses / El emprendedor innovador y la creación de empresas de I+D+I. Universitat de València, 2004.

AUDRETSCH, David B. y CERVER, Elvira y RIBEIRO, Domingo y ROIG, Salvador y TORCAL TOMÁS, Vicente Ramón. The entrepreneur and starting up new R&D&I businesses / El emprendedor innovador y la creación de empresas de I+D+I. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5960-0.

Audretsch, David B. y Cerver, Elvira y Ribeiro, Domingo y Roig, Salvador y Torcal Tomás, Vicente Ramón. The entrepreneur and starting up new R&D&I businesses / El emprendedor innovador y la creación de empresas de I+D+I. Valencia: Universitat de València; 2004. 1.164 p.