The Aesthetics of Leroi Jones / Amiri Baraka: The Rebel Poet

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2003

Aquest llibre explora l'estètica de LeRoi Jones / Amiri Baraka des dels seus primers dies com poeta "beat" fins a l'actualitat. Baraka ha estat considerat com el poeta rebel, el que sempre ataca la política, denuncia l'abús de poder i les errònies polítiques administratives dels Estats Units. Aquest volum examina alguns dels més importants assajos i obres de ficció, amb l'objectiu de clarificar la importància en el desenvolupament de l'obra de Baraka.

Lee, M. A. [Maurice A.] (2003). The Aesthetics of Leroi Jones / Amiri Baraka: The Rebel Poet. Universitat de València.

Lee, Maurice A. The Aesthetics of Leroi Jones / Amiri Baraka: The Rebel Poet. Universitat de València, 2003.

LEE, Maurice A. The Aesthetics of Leroi Jones / Amiri Baraka: The Rebel Poet. Valencia: Universitat de València, 2003. ISBN 978-84-370-5541-1.

Lee, Maurice A. The Aesthetics of Leroi Jones / Amiri Baraka: The Rebel Poet. Valencia: Universitat de València; 2003. 180 p.