Fitxa del llibre: Ficha técnica

Teatro hispánico y su puesta en escena, 2a ed.

Estudios en homenaje a Josep Lluís Sirera Turó

José Luis Canet, Marta Haro, John London, Biel Sansano, eds.

Col·lecció: PARNASEO, 31

ISBN: 978-84-9134-098-0

Matèria: Filologia

Submatèries: Filologia espanyola

Enquadernació: Rústica

Format: 17 x 23,5 cm.

El Teatre ha estat l'objecte d'estudi, recerca, docència, creació, crítica i reflexió de Josep Lluís Sirera (València, 1954-2015). Aquest volum d'estudis teatrals reuneix treballs acadèmics de col·legues i deixebles, i pretén ser un sentit homenatge al professor Sirera, gran estudiós, professional i apassionat del Teatre, que ha exercit el seu mestratge sobre diverses generacions d'investigadors.

El Teatre ha estat l'objecte d'estudi, recerca, docència, creació, crítica i reflexió de Josep Lluís Sirera (València, 1954-2015). Teatro hispánico y su puesta en escena reuneix treballs acadèmics de col·legues i deixebles que han tingut la sort de compartir i gaudir de la seua saber i amistat. Aquest volum d'estudis teatrals vol ser un sentit homenatge al professor Josep Lluís Sirera, gran estudiós, professional i apassionat del Teatre, que ha exercit el seu mestratge sobre diverses generacions d'investigadors. El seu compromís, trajectòria i dedicació, al llarg de quasi quaranta anys, són exemple perfecte de l'entitat i projecció del professor universitari i dels seus tres àmbits científic professionals: la docència, la recerca i la gestió que, en el cas de Josep Lluís, estaven presidits per una gran i constant vocació.