Teatro clásico italiano y español

Sabbioneta y los lugares del teatro

María del Valle Ojeda, Marco Presotto, eds.

Col·lecció: Parnaseo, 21

ISBN: 978-84-370-9094-8

Matèria: filologia

Submatèries: filologia francesa i italiana

Idioma: castellà, italià

Any ed.: 2013

Sabbioneta, la ciutat ideal del príncep renaixentista Vespasiano Gonzaga entre Màntua i Parma, és un espai únic de la cultura artística i arquitectònica europea, Patrimoni mundial de la Humanitat. El protagonisme del seu Teatre all'antica dona compte del lloc privilegiat que va tenir l'acció escènica entre els segles XVI i XVII, època oberta a la recerca de nous codis de la representació del món. Recordant la trobada que es va realitzar en 2009 a l'ombra del suggestiu edifici teatral, aquest llibre reuneix assajos de filòlegs i historiadors de l'espectacle italians i espanyols sobre alguns aspectes del teatre clàssic, amb l'objectiu de contribuir a la recuperació i valorització dels llocs simbòlics de la cultura europea.

Presotto, M. [Marco] (2013). Teatro clásico italiano y español. Sabbioneta y los lugares del teatro. Universitat de València.

Presotto, Marco. Teatro clásico italiano y español. Sabbioneta y los lugares del teatro. Universitat de València, 2013.

PRESOTTO, Marco. Teatro clásico italiano y español. Sabbioneta y los lugares del teatro. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9094-8.

Presotto, Marco. Teatro clásico italiano y español. Sabbioneta y los lugares del teatro. Valencia: Universitat de València; 2013. 206 p.