Teaching American Literature in Spanish Universities

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2002

Format: 17,0 x 23,5 cm

Un dels aspectes més valuosos d'aquest llibre és que comença enllaçant, a través dels dos primers articles, l'educació universitària amb el seu nivell immediatament anterior: l'escola secundària; una connexió que sovint s'oblida amb seriosos resultats per a tots dos. En aquest sentit, Benito Camacho Martín, l'autor d'un dels articles, realitza una anàlisi lúcida i en certa manera dogmàtic sobre el declivi de l'ensenyament de literatura a les escoles de secundària, tant en hores dedicades com en coneixements adquirits. Els altres articles -alguns en anglès i uns altres en castellà- tracten diferents aspectes de l'ensenyament de literatura nord-americana, amb una èmfasi manifesta en materials del segle XX i, sobretot, en la literatura afro-americana; de fet, el llibre resultarà particularment útil per als professors d'això últim.

Manuel Cuenca, C. [Carme] (2002). Teaching American Literature in Spanish Universities. Universitat de València.

Manuel Cuenca, Carme. Teaching American Literature in Spanish Universities. Universitat de València, 2002.

MANUEL CUENCA, Carme. Teaching American Literature in Spanish Universities. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5340-0.

Manuel Cuenca, Carme. Teaching American Literature in Spanish Universities. Valencia: Universitat de València; 2002. 150 p.