Fitxa del llibre: Ficha técnica

Responsabilidad social y ética empresarial en las entidades bancarias

Joan Ramón Sanchis Palacio, Vanessa Campos Climent, dirs.

ISBN: 978-84-9133-075-2

Matèria: Economia

Any ed.: 2017

Enquadernació: Rústica

Format: 13,5 x 21 cm.

Pàgines: 184

Aquest llibre recull les ponències presentades en la Jornada sobre Responsabilitat Social i Ètica Empresarial en les entitats bancàries celebrades en la Facultat d'Economia de la UV durant els anys 2015 i 2016. L'objectiu és posar, els materials presentats, a la disposició de tota persona interessada en la responsabilitat social i l'ètica empresarial en les entitats bancàries.

Aquest llibre recull les ponències presentades en les dues primeres edicions de la Jornada sobre Responsabilitat Social i Ètica Empresarial en les entitats bancàries celebrades en la Facultat d'Economia de la Universitat de València durant els anys 2015 i 2016. Amb aquesta publicació es pretén posar els materials presentats a la disposició d'investigadors, professionals i públic en general interessats en la responsabilitat social i l'ètica empresarial en les entitats bancàries. El llibre s'ha estructurat en sis capítols diferents i inclou un pròleg escrit pel director general d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme de la Generalitat Valenciana, D. Francisco Álvarez Molina, persona que representa el principal referent de l'Economia del Bé Comú a Espanya i que ha demostrat el seu compromís social i ètic des de l'àmbit de les finances.