Product Documents

Coeditor: Càtedra d'Empresa i Humanisme

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,5 cm

La política de Responsabilitat Social Corporativa, coneguda com RSC, ha anat cobrant importància dins del context empresarial. Enfront d'una demanda cada vegada més exigent, les companyies han hagut d'adaptar-se i oferir un valor afegit que quede reflectit en els seus informes anuals. El present treball té com a objecte l'estudi de la responsabilitat social corporativa i l'efecte de la seua aplicació sobre el consumidor. Per a açò s'aplica la literatura econòmica a l'àmbit pràctic, posant com a focus el sector de la brioixeria i fleca industrial a Espanya. Analitzant dues empreses del sector, es crea un índex de responsabilitat social que determinarà què empresa és socialment més responsable.

Miñana Lloret, E. [Esther] (2018). Responsabilidad social corporativa: aplicación al sector de panadería y bollería industrial en España. Universitat de València.

Miñana Lloret, Esther. Responsabilidad social corporativa: aplicación al sector de panadería y bollería industrial en España. Universitat de València, 2018.

MIÑANA LLORET, Esther. Responsabilidad social corporativa: aplicación al sector de panadería y bollería industrial en España. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9133-121-6.

Miñana Lloret, Esther. Responsabilidad social corporativa: aplicación al sector de panadería y bollería industrial en España. Valencia: Universitat de València; 2018. 52 p.