Guia d'autoavaluació

A. Pérez Boullosa, M. A. Barberá, A. Chirivella

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-6544-1

Matèria: economia, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Idioma: català

Any ed.: 2006

Format: 16 x 23,5 cm

Barberá, M. A. [M. A.] & Chirivella, A. [A.] & Pérez Boullosa, A. [A.] (2006). Programa d'avaluació de les Pràctiques en Empreses (PAPE) de la Universitat de València. Guia d'autoavaluació. Universitat de València.

Barberá, M. A. y Chirivella, A. y Pérez Boullosa, A. Programa d'avaluació de les Pràctiques en Empreses (PAPE) de la Universitat de València. Guia d'autoavaluació. Universitat de València, 2006.

BARBERÁ, M. A. y CHIRIVELLA, A. y PÉREZ BOULLOSA, A. Programa d'avaluació de les Pràctiques en Empreses (PAPE) de la Universitat de València. Guia d'autoavaluació. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6544-1.

Barberá, M. A. y Chirivella, A. y Pérez Boullosa, A. Programa d'avaluació de les Pràctiques en Empreses (PAPE) de la Universitat de València. Guia d'autoavaluació. Valencia: Universitat de València; 2006. 136 p.