Problemes de la llengua a València i als seus voltants

Germà Colón

Antoni Ferrando, ed.

Col·lecció: Honoris Causa, 1

ISBN: 978-84-370-0291-0

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Any ed.: 1987

Enquadernació: cartoné

La primera part de cada un dels volums d'aquesta col.lecció recull els discursos pronunciats durant l'acte d'investidura, peces autènticament importants i de difícil disponibilitat. El cos de l'obra és constituït per un o diversos textos del nou doctor "honoris causa" originals o ja publicats, seleccionats per l'autor entre els més valuosos i rars, amb la intenció de crear una nova unitat, perspectiva o enfocament.

Colón Domènech, G. [Germà] & Ferrando Francés, A. [Antoni] (1987). Problemes de la llengua a València i als seus voltants. Universitat de València.

Colón Domènech, Germà y Ferrando Francés, Antoni. Problemes de la llengua a València i als seus voltants. Universitat de València, 1987.

COLÓN DOMÈNECH, Germà y FERRANDO FRANCÉS, Antoni. Problemes de la llengua a València i als seus voltants. Valencia: Universitat de València, 1987. ISBN 978-84-370-0291-0.

Colón Domènech, Germà y Ferrando Francés, Antoni. Problemes de la llengua a València i als seus voltants. Valencia: Universitat de València; 1987. 262 p.