Problemas resueltos de Física de partículas

Antonio Ferrer Soria, Eduardo Ros Martínez

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 4

ISBN: 978-84-370-6655-4

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2007

La resolució d'exercicis i de problemes que es proposa en aquest treball, requereix, al seu torn, de l'estudi de Física de partícules i astropartícules. L'obra està dividida en cinc parts. En la primera es presenten els exercicis sobre els constituents elementals; en la segona sobre els mètodes experimentals; la tercera està dedicada a les simetries i els hadrons; la quarta a les interaccions entre constituents elementals i la cinquena desenvolupa els problemes referents a astropartículas i experiments amb neutrins.

Ferrer Soria, A. [Antonio] & Ros Martínez, E. [Eduardo] (2007). Problemas resueltos de Física de partículas. Universitat de València.

Ferrer Soria, Antonio y Ros Martínez, Eduardo. Problemas resueltos de Física de partículas. Universitat de València, 2007.

FERRER SORIA, Antonio y ROS MARTÍNEZ, Eduardo. Problemas resueltos de Física de partículas. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6655-4.

Ferrer Soria, Antonio y Ros Martínez, Eduardo. Problemas resueltos de Física de partículas. Valencia: Universitat de València; 2007. 194 p.