Por el Júcar. Notas y apuntes de viaje

Eduardo Soler y Pérez

Joan F. Mateu, José M. Ruiz, Pilar Carmona, eds.

ISBN: 978-84-370-6809-1

Matèria: geografia

Any ed.: 2007

Aquesta publicació recull la reedició facsímil de l'obra "Por el Júcar. Notas y apuntes de viaje", editada el 1907, d'altra banda, un semblant de l'autor i la seua obra, així com un nou relat del viatge que va fer el professor Soler, transcorreguts cent anys. Aquesta edició contribueix al reconeixement de la figura del Sr. Eduardo Soler, en una faceta especialment atractiva per a la Geografia i la Història. Va ser un viatger il·lustrat, apassionat excursionista docent, fidel cronista de la situació dels llocs descrits.

Carmona, P. [Pilar] & Mateu, J. F. [Joan F.] & Ruiz, J. M. [José Miguel] (2007). Por el Júcar. Notas y apuntes de viaje. Eduardo Soler y Pérez. Universitat de València.

Carmona, Pilar y Mateu, Joan F. y Ruiz, José Miguel. Por el Júcar. Notas y apuntes de viaje. Eduardo Soler y Pérez. Universitat de València, 2007.

CARMONA, Pilar y MATEU, Joan F. y RUIZ, José Miguel. Por el Júcar. Notas y apuntes de viaje. Eduardo Soler y Pérez. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6809-1.

Carmona, Pilar y Mateu, Joan F. y Ruiz, José Miguel. Por el Júcar. Notas y apuntes de viaje. Eduardo Soler y Pérez. Valencia: Universitat de València; 2007. 202 p.