Planteamientos estéticos y políticos en la obra de Zora Neale Hurston

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2003

Aquest llibre contribueix al debat sobre la figura i rellevància de l'obra de Zora Neale Hurston, insigne predecessora de les escriptores afroamericanes actuals. A més d'estudiar la manera que Hurston aplica a la literatura idees sobre política racial de gènere, s'exposa el procés pel qual es va convertir en una figura clau en la lluita per la transformació del cànon literari nord-americà.

Fraile Marcos, A. M. [Ana María] (2003). Planteamientos estéticos y políticos en la obra de Zora Neale Hurston. Universitat de València.

Fraile Marcos, Ana María. Planteamientos estéticos y políticos en la obra de Zora Neale Hurston. Universitat de València, 2003.

FRAILE MARCOS, Ana María. Planteamientos estéticos y políticos en la obra de Zora Neale Hurston. Valencia: Universitat de València, 2003. ISBN 978-84-370-5800-9.

Fraile Marcos, Ana María. Planteamientos estéticos y políticos en la obra de Zora Neale Hurston. Valencia: Universitat de València; 2003. 188 p.