Paco Bascuñan i Quique Company

L'equip Escapulari-O i altres derives

Lupe Martínez Campos, Norberto Piqueras Sánchez, coord.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-9133-000-4

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2016

Catàleg editat amb motiu de l'exposició que evoca la crònica de l'amistat entre Paco Bascuñan i Quique Company. El volum descobreix les obres de Escapulari-O (equip format en anys de joventut per dos creadors que, amb el temps, es convertirien en referents del disseny gràfic a Espanya), i recorre les posteriors "trobades" i col·laboracions professionals que van donar lloc a marques i emblemes que perviuen en l'imaginari de molts valencians. Bascuñán (1954-2009) i Company (1954-2005) es van conèixer en l'Escola d'Arts i Oficis de València i allí van decidir unir-se i treballar junts, a quatre mans, durant un període. Després de separar-se, sent molt diferents les seues respectives vides i carreres, les ganes de seguir esprement complicitats, la casualitat o el destí els va ser unint en el transcurs del temps, originant, sens dubte, interessants projectes.

Martínez Campos, L. [Lupe] & Piqueras Sánchez, N. [Norberto] (2016). Paco Bascuñan i Quique Company. L'equip Escapulari-O i altres derives. Universitat de València.

Martínez Campos, Lupe y Piqueras Sánchez, Norberto. Paco Bascuñan i Quique Company. L'equip Escapulari-O i altres derives. Universitat de València, 2016.

MARTÍNEZ CAMPOS, Lupe y PIQUERAS SÁNCHEZ, Norberto. Paco Bascuñan i Quique Company. L'equip Escapulari-O i altres derives. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-9133-000-4.

Martínez Campos, Lupe y Piqueras Sánchez, Norberto. Paco Bascuñan i Quique Company. L'equip Escapulari-O i altres derives. Valencia: Universitat de València; 2016. 168 p.