Mètode, 84. Què és la ciència?

Una aproximació multidisciplinar al pensament científic

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Coordinat des de la mateixa revista per Martí Domínguez i Lucía Sapiña, el monogràfic d'aquest número gira al voltant de la pregunta «Què és la ciència?», i hi han participat destacats noms del món de la física, la història i la filosofia com ara Jean Bricmont, Elliott Sober, Patricia Fara, Pedro Ruíz-Castell, Susanna Priest o Jorge Wagensberg. Amb il·lustracions de Nico Munuera, el monogràfic recull una entrevista al físic i filòsof Mario Bunge i una altra a l'antropòleg i biòleg evolutiu Robin Dunbar. El número es completa amb un article de Paula Casal sobre les relacions entre valors morals i evolució, una entrevista amb l'historiador Yuval Noah Harari, i inaugura 2015, Any Internacional de la Llum, celebrant el 150 aniversari de les equacions de James C. Maxwell i la síntesi electromagnètica, amb un article d'Augusto Beléndez. Així mateix, Fernando Ballesteros i Fernando Soto s'endinsen en el món de la fotografia astronòmica. I Pablo Giménez parla dels últims pous de neu de la serra d'Aitana i la seua relació amb l'evolució del clima.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 84. Què és la ciència?. Una aproximació multidisciplinar al pensament científic. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 84. Què és la ciència?. Una aproximació multidisciplinar al pensament científic. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 84. Què és la ciència?. Una aproximació multidisciplinar al pensament científic. Valencia: Universitat de València. ISBN 9771133398845.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 84. Què és la ciència?. Una aproximació multidisciplinar al pensament científic. Valencia: Universitat de València; 116 p.