Mètode, 83. Les xifres de la ciència

L'estadística com a eina científica

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Idioma: català

Any ed.: 2014

La simbiosi entre l'estadística i altres camps d'investigació és el tema central del nou número de Mètode, coordinat per David Conesa i Francisco Montes. Acompanyat de les il·lustracions d'Ana Donat, el monogràfic «Les xifres de la ciència» parla de les estadístiques que formen part de la vida quotidiana, i han reunit les signatures de David Rosell, Manuel A. Martínez-Beneito, José D. Bermúdez, Carmen Armero, Sharon McGrayne, Fernando Martínez Vidal, Scott D. Goddard i Valen E. Johnson. El tema es completa amb una entrevista a Alan E. Gelfand, professor d'Estadística de la Universitat de Duke (Durham, EUA). A més de les seccions dels nostres col.laboradors habituals, s'hi recull l'article de Joan Tutusaus sobre «La febre Q», una entrevista al bioquímic i oncòleg Mariano Barbacid i una altra a Leonard Parker, descobridor de la creació cosmològica de partícules.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.] (2014). Mètode, 83. Les xifres de la ciència. L'estadística com a eina científica. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 83. Les xifres de la ciència. L'estadística com a eina científica. Universitat de València, 2014.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 83. Les xifres de la ciència. L'estadística com a eina científica. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 9771133398838.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 83. Les xifres de la ciència. L'estadística com a eina científica. Valencia: Universitat de València; 2014. 120 p.