Materiales para el estudio del Derecho Romano, 2a ed.

Adaptados al nuevo Grado en Derecho

Lucía Bernad Segarra, Gabriel Buigues Oliver

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 56

ISBN: 978-84-9134-191-8

Matèria: dret

Any ed.: 2017

Format: 21 x 29,7 cm

Selecció didàctica que recull els temes més rellevants de la disciplina enquadrats en el seu context històric i cultural. Des dels "arcana iuris", els orígens més foscos del Dret, els "mores maiorum" i en el context d'una societat essencialment agrària es genera un interessant itinerari de caràcter dinàmic, que s'exposa al llarg de les successives lliçons, en les quals la tècnica de combinar la història política amb l'econòmica i la jurídica possibilita fer un seguiment de l'evolució de les institucions jurídiques degudament contextualitzades i acoblades al progrés de la història de Roma. Les fonts emprades han estat preses de les traduccions que els romanistes espanyols han realitzat de les obres clàssiques, del Digest, de les Novel·les, de les Institucions de Gai i de les antologies de fonts romanes.

Bernad Segarra, L. [Lucía] & Buigues Oliver, G. [Gabriel] (2017). Materiales para el estudio del Derecho Romano, 2a ed. Adaptados al nuevo Grado en Derecho. Universitat de València.

Bernad Segarra, Lucía y Buigues Oliver, Gabriel. Materiales para el estudio del Derecho Romano, 2a ed. Adaptados al nuevo Grado en Derecho. Universitat de València, 2017.

BERNAD SEGARRA, Lucía y BUIGUES OLIVER, Gabriel. Materiales para el estudio del Derecho Romano, 2a ed. Adaptados al nuevo Grado en Derecho. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-191-8.

Bernad Segarra, Lucía y Buigues Oliver, Gabriel. Materiales para el estudio del Derecho Romano, 2a ed. Adaptados al nuevo Grado en Derecho. Valencia: Universitat de València; 2017. 320 p.