Manual léxico-comercial de lengua china. Habilidades comerciales B2

Matèria: economia

Any ed.: 2017

Format: 21 x 29,5 cm

El present treball és un complement al Curs lntensivo Bàsic de Llengua xinesa (2012). L'estreta relació comercial entre Espanya i Xina en les últimes dècades ha multiplicat l'oferta acadèmica vinculada amb els negocis i l'economia. Aquest volum pretén enfortir les destreses lingüístic-comercials de l'estudiant des d'una selecció lèxica de major especialització. Inicialment, s'aporta un vocabulari propi de viatges amb el qual poder generar debats i interactuar socialment amb solvència. Seguidament, es treballen competències lingüístiques comercials concretes: realitzar una negociació bàsica des de tots els aspectes rellevants (mercat, publicitat, fires, compra-venda, demanda, comandes, contractes, etc) i mantenir una relació fluïda amb proveïdors, sent capaç de transmetre qualsevol assumpte (producció, emmagatzematge, transport, segur, facturació, costos, etc).

Terol Rojo, G. [Gabriel] (2017). Manual léxico-comercial de lengua china. Habilidades comerciales B2. Universitat de València.

Terol Rojo, Gabriel. Manual léxico-comercial de lengua china. Habilidades comerciales B2. Universitat de València, 2017.

TEROL ROJO, Gabriel. Manual léxico-comercial de lengua china. Habilidades comerciales B2. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-050-8.

Terol Rojo, Gabriel. Manual léxico-comercial de lengua china. Habilidades comerciales B2. Valencia: Universitat de València; 2017. 80 p.