Fitxa del llibre: Ficha técnica

Enquadernació: Rústica

Format: 15 x 21,3 cm.

Pàgines: 86

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2017-2018. Santiago Mes-Coma, catedràtic de Parasitologia de la UV, ha estat l'encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2017-2018 sota el títol «Malalties infeccioses, la història de la humanitat i els actuals canvis climàtic i global», que ara es recull en aquest volum.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2017-2018. Santiago Mes-Coma, director de la Unitat de Parasitologia Sanitària (Centre Col·laborador de l'OMS) i catedràtic del Departament de Farmàcia, Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de València, ha estat l'encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2017-2018 sota el títol «Malalties infeccioses, la història de la humanitat i els actuals canvis climàtic i global», que ara es recull en aquest volum. L'objectiu d'aquesta exposició és recordar les principals malalties infeccioses i centrar-se en les emergents: “Les malalties infeccioses emergents han causat pèrdues de molts bilions de dòlars en els últims 20 anys i els costos no paren de créixer”.