Fitxa del llibre: Ficha técnica

Los relatos de Carson McCullers

Viaje hacia la génesis de un estilo

Santiago Posteguillo

Col·lecció: BIBLIOTECA JAVIER COY D'ESTUDIS NORD-AMERICANS, 140

ISBN: 978-84-9134-075-1

Matèria: Filologia

Submatèries: Comunicaciò i traducció

Any ed.: 2017

Enquadernació: Rústica

El novel·lista històric Santiago Posteguillo analitza en aquest volum com Carson McCullers, una de les millors escriptores nord-americanes del segle XX, va iniciar la seua carrera literària en les classes de literatura creativa de la University of New York. Posteguillo proposa un viatge cap a la gènesi de l'estil literari de la jove autora amb l'objectiu d'analitzar els seus primers esforços narratius.

Altres formats:

eBook

L'absència d'un corpus crític que s'ocupe dels primers relats escrits per Carson McCullers justifica la necessitat d'aquest estudi. El novel·lista històric Santiago Posteguillo analitza en aquest volum com Carson McCullers, una de les millors escriptores nord-americanes del segle XX, va començar la seua carrera literària en les classes de literatura creativa de la professora Bats de la University of New York. L’objectiu de la recerca és analitzar els primers esforços narratius de l'autora, per tal d’investigar els diferents elements que puguen aclarir el perquè de la conjunció de realisme i simbolisme en les seues obres posteriors. Posteguillo proposa un passeig literari per les narracions de la jove escriptora de només 18 anys, un viatge cap a la gènesi d'un estil literari en què trobem una sèrie de relats que pràcticament han passat desapercebuts per a la crítica.