J. Daniel Oliva Martínez, Diego Blázquez Martín

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2007

Aquest llibre es centra en el dret i la cultura i aborda una de les qüestions claus de la comunitat internacional del nostre temps: les relacions entre drets humans i diversitat cultural. Per a això els autors des de la teoria general i els estudis de cas, assumint una perspectiva d'anàlisi crítica i un enfocament interdisciplinari, s'endinsen en el concepte i fonament dels drets humans, ressalten la dimensió cultural de l'ésser humà i revisen els reclams identitaris que protagonitzen molts col·lectius al llarg i ample del planeta.

Blázquez Martín, D. [Diego] & Oliva Martínez, J. D. [J. Daniel] (2007). Los derechos humanos ante los desafíos internacionales de la diversidad cultural. Universitat de València.

Blázquez Martín, Diego y Oliva Martínez, J. Daniel. Los derechos humanos ante los desafíos internacionales de la diversidad cultural. Universitat de València, 2007.

BLÁZQUEZ MARTÍN, Diego y OLIVA MARTÍNEZ, J. Daniel. Los derechos humanos ante los desafíos internacionales de la diversidad cultural. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6813-8.

Blázquez Martín, Diego y Oliva Martínez, J. Daniel. Los derechos humanos ante los desafíos internacionales de la diversidad cultural. Valencia: Universitat de València; 2007. 248 p.