Product Documents

Un territori per al desenvolupament

Les comarques centrals valencianes davant el seu futur

Josep-Antoni Ybarra

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 9

ISBN: 978-84-370-8182-3

Matèria: geografia

Idioma: català

Any ed.: 2011

Disponible en accés obert:

Compendi de treballs que Josep-Antoni Ybarra ha fet, en diferents moments de la seua trajectòria professional, sobre les Comarques Centrals Valencianes (CCV). Al volum s'hi recullen bàsicament dos blocs de treball. En el primer s'agrupen aquells realitzats com a consultor de l'OCDE, on centra l'estudi en el desenvolupament econòmic d'àrees intermèdies de diverses parts del món, entre elles les CCV. El segon bloc inclou els treballs fets per al Consorci de les CVV, en el que es destaquen els aspectes relatius a la cultura empresarial i les xarxes d'informació a les CCV. L'especificitat d'aquest recull pot col·laborar al projecte de conformar un espai amb característiques suficients per a dissenyar un futur, en què la senda de desenvolupament permeta un major i millor benestar als habitants.

CONTINGUTS

PRESENTACIÓ

Capítol 1. LES COMARQUES CENTRALS VALENCIANES I L’OCDE. RAONS D’UNA CONVERGÈNCIA

Capítol 2. UNA PRESENTACIÓ DE LES CCV. EL PERQUÈ D’UNA ESTRATÈGIA DAVANT DEL SEGLE XXI

Capítol 3. PREGUNTES CLAU PER A LA REDACCIÓ DE L’INFORME DE LES COMARQUES CENTRALS

Capítol 4. COMARQUES CENTRALS VALENCIANES. ESTRATÈGIES DE DESENVOLUPAMENT

Capítol. 5. ALTRES ASPECTES PER AL DESENVOLUPAMENT DEL PROJECTE DE CCV

Capítol 6. CULTURA EMPRESARIAL I XARXES D’INFORMACIÓ EN LES CCV

Ybarra Pérez, J. [Josep-Antoni] (2011). Un territori per al desenvolupament. Les comarques centrals valencianes davant el seu futur. Universitat de València.

Ybarra Pérez, Josep-Antoni. Un territori per al desenvolupament. Les comarques centrals valencianes davant el seu futur. Universitat de València, 2011.

YBARRA PÉREZ, Josep-Antoni. Un territori per al desenvolupament. Les comarques centrals valencianes davant el seu futur. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8182-3.

Ybarra Pérez, Josep-Antoni. Un territori per al desenvolupament. Les comarques centrals valencianes davant el seu futur. Valencia: Universitat de València; 2011. 92 p.