Transmisión y recepción primarias de la poesía del "mester de clerecía"

Pablo Ancos

Col·lecció: Parnaseo, 20

ISBN: 978-84-370-9066-5

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2013

A l'hora d'aproximar-se a la producció literària d'èpoques passades, convé tenir en compte que les maneres de transmetre i de rebre la literatura han variat considerablement al llarg de la història. Avui, per exemple, solem accedir a la literatura medieval a través de productes impresos o electrònics. En aquest llibre s'intenta determinar, en la mesura del possible i a partir fonamentalment d'evidències textuals internes, la forma primària de difusió i de recepció dels poemes en quaderna via del segle XIII. A partir d'ací, es proposen possibles contextos receptius coetanis per al grup d'obres examinat i s'estudien i interpreten alguns dels trets constatables en els textos conservats tenint en compte les seues formes primàries transmissió i de recepció.

Ancos, P. [Pablo] (2013). Transmisión y recepción primarias de la poesía del "mester de clerecía". Universitat de València.

Ancos, Pablo. Transmisión y recepción primarias de la poesía del "mester de clerecía". Universitat de València, 2013.

ANCOS, Pablo. Transmisión y recepción primarias de la poesía del "mester de clerecía". Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9066-5.

Ancos, Pablo. Transmisión y recepción primarias de la poesía del "mester de clerecía". Valencia: Universitat de València; 2013. 354 p.