Técnicas de observación en astronomía óptica

Álvaro López García

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 67

ISBN: 978-84-370-9842-5

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2016

Aquest llibre proporciona una presentació clara dels conceptes bàsics tals com l'astronomia com a ciència observacional, la naturalesa i propietats de la Llum, els col·lectors lluminosos, els analitzadors de la llum, els detectors, la fotometria o l'astrometria. El present manual sobre tècniques d'observació astronòmica està basat en l'experiència adquirida d'Álvaro López García, l'autor de l'obra. La seua activitat docent i investigadora, l'ha desenvolupada fonamentalment en l'Observatori Astronòmic (OAUV) i el Departament d'Astronomia i Astrofísica (DAA) de la Universitat de València. L'experiència acumulada per López García i els mitjans disponibles han permès una millora substancial del coneixement teòric i pràctic, tant del professorat com de l'alumnat.

López García, . [Álvaro] (2016). Técnicas de observación en astronomía óptica. Universitat de València.

López García, Álvaro. Técnicas de observación en astronomía óptica. Universitat de València, 2016.

LÓPEZ GARCÍA, Álvaro. Técnicas de observación en astronomía óptica. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9842-5.

López García, Álvaro. Técnicas de observación en astronomía óptica. Valencia: Universitat de València; 2016. 218 p.