Social Rights and Policies in the European Union

Coeditor: Tirant Lo Blanch

Any ed.: 2016

Format: 15 x 21,5 cm

Aquest llibre tracta de ser una eina útil tant per a estudiants com para investigadors. Pel que fa als estudiants, presenta els drets socials en la UE per a comprendre millor la complexitat dels fonts legals de la UE , la dificultat de la distribució de les competències entre la UE i els estats membres, així com el complex funcionament del sistema institucional de la UE. En relació amb els investigadors, aquesta monografia comparteix igualment una reflexió profunda sobre els desafiaments actuals per a l'efectivitat dels drets socials davant un escenari econòmic i financer crític, en tenir en compte els desenvolupaments més recents així com les sinergies i els esforços conjunts del Consell d'Europa i de la UE.

Jimena Quesada, L. [Luis] (2016). Social Rights and Policies in the European Union. New Challenges in a Context of Economic Crisis. Universitat de València.

Jimena Quesada, Luis. Social Rights and Policies in the European Union. New Challenges in a Context of Economic Crisis. Universitat de València, 2016.

JIMENA QUESADA, Luis. Social Rights and Policies in the European Union. New Challenges in a Context of Economic Crisis. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9991-0.

Jimena Quesada, Luis. Social Rights and Policies in the European Union. New Challenges in a Context of Economic Crisis. Valencia: Universitat de València; 2016. 158 p.