Ordenación del territorio, urbanismo y medio ambiente en un mundo en cambio

Antonio Serrano Rodríguez, coord.

ISBN: 978-84-9133-064-6

Matèria: geografia

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2017

Enquadernació: cartoné

Aquest llibre recull les ponències convidades per a aquesta publicació i una selecció de comunicacions i ponències presentades en el VIII Congrés Internacional d'Ordenació del Territori (8CIOT)-VIII Congrés de Dret Urbanístic (8CDU), sota el lema "Nous temps, nous objectius". El congrés tractava d'interioritzar i incorporar a la pràctica social i política les noves qüestions transversals, així com establir nous i innovadors mètodes de participació ciutadana en el desenvolupament dels territoris. El volum pretén contribuir a avançar en l'objectiu d'obrir un debat entorn del passat, present i futur de l'Ordenació del Territori, l'Urbanisme i el Medi ambient. Debat que es planteja des de la perspectiva de la consideració d'aquestes disciplines científiques, però també àrees d'actuació pública per al benestar de la societat, com a instruments per a avançar cap a un altre Model de Desenvolupament, davant els Reptes que planteja un Segle XXI.

Serrano Rodríguez, A. [Antonio] (2017). Ordenación del territorio, urbanismo y medio ambiente en un mundo en cambio. Universitat de València.

Serrano Rodríguez, Antonio. Ordenación del territorio, urbanismo y medio ambiente en un mundo en cambio. Universitat de València, 2017.

SERRANO RODRÍGUEZ, Antonio. Ordenación del territorio, urbanismo y medio ambiente en un mundo en cambio. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-064-6.

Serrano Rodríguez, Antonio. Ordenación del territorio, urbanismo y medio ambiente en un mundo en cambio. Valencia: Universitat de València; 2017. 388 p.