Marx. Llegir el «Manifest del partit comunista» (1848)

Anacleto Ferrer, Xavier García Raffi, Francesc J. Hernàndez, Bernardo Lerma

Col·lecció: Batxillerat

ISBN: 978-84-370-7608-9

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 2010

Després de la Bíblia, el Manifest comunista és el text més editat i traduït. Cap obra filosòfica no ha tingut mai tants lectors. Aquesta és una obra mestra de la literatura subversiva de gran influència tant literària com històricament, que es troba en les antípodes dels llibres de filosofia convencionals. El "Manifest del partit comunista" transcendeix les barreres històriques del temps per a oferir al lector el seu missatge més valuós: la realitat social és fluida. Cap reflexió social pot prescindir de les aportacions que Marx va fer, i que succintament estan exposades en aquesta obra, en un llenguatge vibrant i clar. Sense el llast d'aquells sistemes polítics que van pretendre apropiar-se'n, el pensament de Marx resulta avui imprescindible a l'hora d'analitzar aquests temps de desigualtat globalitzada.

Ferrer Mas, A. [Anacleto] & García Raffi, X. [Xavier] & Lerma Sirvent, B. [Bernardo] (2010). Marx. Llegir el «Manifest del partit comunista» (1848). Universitat de València.

Ferrer Mas, Anacleto y García Raffi, Xavier y Lerma Sirvent, Bernardo. Marx. Llegir el «Manifest del partit comunista» (1848). Universitat de València, 2010.

FERRER MAS, Anacleto y GARCÍA RAFFI, Xavier y LERMA SIRVENT, Bernardo. Marx. Llegir el «Manifest del partit comunista» (1848). Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7608-9.

Ferrer Mas, Anacleto y García Raffi, Xavier y Lerma Sirvent, Bernardo. Marx. Llegir el «Manifest del partit comunista» (1848). Valencia: Universitat de València; 2010. 118 p.