La visión territorial y sostenible del desarrollo local (2 vols.)

Una perspectiva multidisciplinar

Joan Noguera Tur, ed. Joan Tur

ISBN: 978-84-370-9931-6

Matèria: geografia, sociologia i política

Any ed.: 2016

Format: 15,5 x 23,5 cm

Aquestos dos volums pretenen donar respostes aplicades a la problemàtica del desenvolupament sostenible. A causa de la immensa xarxa d'interaccions que ultrapassa qualsevol frontera, els reptes que afronten els territoris i les societats són al s.XXI més complexos, i les noves oportunitats emergeixen de la mà de la bona governabilitat territorial. El progrés, entès en termes d'oportunitats i benestar en un context sostenible, està a l'abast de qualsevol societat i territori, doncs els propis actors locals es converteixen en els primers garants del bé comú. És el temps de l'honestedat, la col·laboració i la ciutadania. Les societats locals i regionals reclamen la seua funció protagonista en nous models de democràcia participativa. I encara que les resistències són patents, la nova consciència ciutadana ho és molt més. És el moment del desenvolupament local sostenible.

Noguera Tur, J. [Joan] (2016). La visión territorial y sostenible del desarrollo local (2 vols.). Una perspectiva multidisciplinar. Universitat de València.

Noguera Tur, Joan. La visión territorial y sostenible del desarrollo local (2 vols.). Una perspectiva multidisciplinar. Universitat de València, 2016.

NOGUERA TUR, Joan. La visión territorial y sostenible del desarrollo local (2 vols.). Una perspectiva multidisciplinar. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9931-6.

Noguera Tur, Joan. La visión territorial y sostenible del desarrollo local (2 vols.). Una perspectiva multidisciplinar. Valencia: Universitat de València; 2016. 312 p.