La lectura en català per a infantis i adolescents

Història, investigació i polítiques

Gemma Lluch

Col·lecció: Biblioteca Sanchis Guarner

ISBN: 978-84-9883-582-2

Idioma: català

Coeditor: Publicacions de l'Abadia de Montserrat

Any ed.: 2013

Aquest volum de la professora Lluch, dóna resposta als reptes de potenciar la lectura dels infants i joves en els temps que corren. Una proposta coherent i d'àmplies mires per incentivar la lectura, que lliura a la societat i especialment a aquells que hi tenen un grau major de responsabilitat. Estructurada en tres parts, la primera part d'aquesta obra, veritablement innovadora, revisa estudis, analitza dades i interpreta un escenari on els lectors d'unes determinades edats i les seues lectures són les peces claus. La segona descriu un model d'anàlisi per investigar pràctiques de lectura i l'aplica a una experiència concreta, model de bones pràctiques. La tercera secció proposa polítiques de lectura que indubtablement, si es duen a terme, poden crear l'escenari cultural òptim que volem en un futur pròxim.

Lluch Crespo, G. [Gemma] (2013). La lectura en català per a infantis i adolescents. Història, investigació i polítiques. Universitat de València.

Lluch Crespo, Gemma. La lectura en català per a infantis i adolescents. Història, investigació i polítiques. Universitat de València, 2013.

LLUCH CRESPO, Gemma. La lectura en català per a infantis i adolescents. Història, investigació i polítiques. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-9883-582-2.

Lluch Crespo, Gemma. La lectura en català per a infantis i adolescents. Història, investigació i polítiques. Valencia: Universitat de València; 2013. 312 p.